Økonomi- og Regnskabsansvarlig søges til designvirksomhed i vækst 

Har du lyst til og interesse i at arbejde for en designvirksomhed i vækst, der ideudvikler og designer bolig- og livsstilsprodukter, og vil du være ansvarlig for den daglige økonomi- og regnskabsmæssige rapportering?

Vi forventer, at du har en professionel stolthed, at du er overlegen i din omgang med tal og at du har erfaring fra en lignende stilling. I takt med virksomhedens udvikling kan du selv være med til at forme og udvikle omfanget af jobbet ligesom arbejdstiden kan tilpasses efter behov. OYOY Living Design har en flad og alsidig organisation, hvor det er naturligt at løfte i flok og give en hånd med, hvor det er nødvendigt.

Din profil og kompetencer:

Du er regnskabskyndig, har nogle års erfaring som bogholder og du trives med en bred vifte af opgaver. Du er kvalitetsbevidst, detaljeorienteret og sætter en ære i at levere fejlfrie resultater inden for tidsfristerne. Som person er du energisk, struktureret, målrettet og du har gennemslagskraft og besidder en sund kritisk sans. Du er proaktiv omkring dine ansvarsområder og du løser dine opgaver i en positiv ånd og i et godt humør. Du er superbruger i Office-pakken – i særdeleshed Excel – og erfaring med UNICONTA er en fordel, men ikke en nødvendighed.

Jobbet spænder over alle typer daglige driftsopgaver inden for finans, debitor og kreditor, hvilke fx er:

·      Debitorindbetalinger

·      Kreditorudbetalinger

·      Bogføring af varekøb og omkostningsfakturaer

·      Afstemning af fx bank, kreditor og lager

·      Finansopgaver som fx afskrivninger

·      Rapportering til ledelsen og bestyrelsen

·      Budgetopfølgning

·      Lønafregning

·      Momsafregning

·      Måneds-, kvartals – og årsafslutning

·      Ad-hoc administrative opgaver

 

OYOY Living Design tilbyder:

Vi tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en international forankret virksomhed. Hverdagen hos OYOY Living Design er alsidig og i samarbejde med et dynamisk team vil du have gode udviklingsmuligheder i den positive ånd der præger OYOY Living Design. Vi er en vækstorienteret virksomhed med gode kollegaer, der hjælper hinanden og vil gøre det bedste for at du føler dig hjemme.

·      Arbejdstid: 20 timer ugentligt (kan evt. tilpasses efter behov eller over tid)

·      Startdato: snarest muligt, men vi venter gerne på den rette

·      Lønpakke: efter kvalifikationer

·      Ansøgningsfrist: 15. september 2018. Ansøgninger behandles løbende ligesom der løbende afholdes samtaler.

Skulle du have spørgsmål til jobbet og OYOY Living Design, er du velkommen til at kontakte OYOY Living Design A/S’ direktør Søren Anker Hansen på soren@oyoy.dk eller 60 13 00 80.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV samt vellignende foto på: soren@oyoy.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om OYOY Living Design:

OYOY Living Design A/S er en design- og livsstilsvirksomhed, der siden opstarten i 2012 har oplevet en markant vækst. Vores produkter sælges i dag til godt 1.000 kunder på 30 markeder gennem design- og livsstilsbutikker og online-platforme, og vores fokus er designprodukter til boligen samt designs til børn og børneværelset. Vi har afsæt i den skandinaviske designtradition, som vi formidler og formgiver med kærlighed til både det klassiske og nyfortolker med fine minder fra vores barndom.

Se mere på oyoy.dk. 


 

Du er velkommen til at sende en uopfordret ansøgning, da vi altid er interesseret i at modtage ansøgninger fra dygtige folk. 
Vi gemmer disse og tager dem i betragtning, hvis en stilling senere åbner op.

Uopfordrede ansøgninger skal sendes til oyoy@oyoy.dk